مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-20سياسي

مهمترین وظیفه امروز بسیج در فضای مجازی ارتقای سواد رسانه ای است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دغدغه امروز استکبار جهانی را بر سر قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ذکر کرد و مهمترین وظیفه امروز بسیج در حوزه فضای مجازی را ارتقای سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی در جامعه خواند.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دغدغه امروز استکبار جهانی را بر سر قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ذکر کرد و مهمترین وظیفه امروز بسیج در حوزه فضای مجازی را ارتقای سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی در جامعه خواند.

سردار حسین زارع کمالی عصر امروز یکشنبه در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیچیتال بسیج مهمترین هدف تشکیل بسیج را مقابله با خدعه و تهدیدات دشمنان خواند و گفت: بسیج به خوبی طی این سالها تهدیدات دشمن را به فرصتها تبدیل کرد.

وی افزود: امروز نیز بسیجیان ما همچون گذشته در راستای بصیرت و عمل به فرامین ولایت فقیه در جبهه مبارزه با دشمنان ایستاده اند با این تفاوت که دشمن در سالهای ابتدایی انقلاب بر سر ضعف جمهوری اسلامی برای براندازی انقلاب تلاش می کرد ولی امروز دعوای ابرقدرت و استکبار جهانی بر سر قدرت این نظام است و سعی دارد مانع قدرت گرفتن بیشتر جمهوری اسلامی شود.

سردار زارع کمالی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی قدرت بگیرد حکمرانی غرب را به چالش خواهد کشید و حکمرانی اسلای را در جهان خواهد گسترانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین وظیفه امروز بسیج در فضای مجازی ارتقای سواد رسانه ای است

مهمترین وظیفه امروز بسیج در فضای مجازی ارتقای سواد رسانه ای است