مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-20ورزشي

سه طرح بهداشتی و ورزشی در منطقه 12 تهران افتتاح شد


جانشین قرارگاه شهید اسداللهی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز با حضور سردار فدوی دو طرح بهداشتی درمانی و یک طرح ورزشی در محله هرندی منطقه 12 به بهره برداری رسید و یک مجموعه ورزشی فرهنگی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیج سازندگی، سپاه پاسداران و خیرین ساخته شده است که هدیه ای از سمت سپاه به مردم مناطق محروم باشد.

جانشین قرارگاه شهید اسداللهی با اشاره به کلنگ زنی و احداث مجموعه ورزشی در محله شهید هرندی افزود: آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی به مساحت 1700 مترمربع  با محوریت ورزشی و تفریحی فرهنگی در راستای شادابی مردم منطقه احداث خواهد شد و تلاش می کنیم که در سریع ترین زمان ممکن شیرینی افتتاح این طرح ها را به کام مردم بچشانیم.

حسین زاده با بیان اینکه این اقدامات در راستای کاهش محرومیت زدایی انجام می شود تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی با فعالیت های جهادی مانند رزمایش جهادگران فاطمی سعی در کاهش فاصله میان مردم جامعه دارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه شهید اسداللهی محور فعالیت های جهادی وخدمت به مردم است ادامه داد: قرارگاه شهید اسداللهی به عنوان قلب تپنده به فعالیت و خدمت رسانی برای مردم پرداخته تا در آینده در پایتخت، میزان محرومیت ها کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه طرح بهداشتی و ورزشی در منطقه 12 تهران افتتاح شد

سه طرح بهداشتی و ورزشی در منطقه 12 تهران افتتاح شد