مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-20اقتصادي

پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال آفرینی


رییس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: امسال 240 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از طرح های اشتغال آفرینی و کارگاه های تولیدی در استان اردبیل پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نوظهور عصر یکشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که همزمان با نخستین روز هفته بسیج در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی در کنار همه فعالیت های عمرانی و خدماتی، سعی کرده تا در حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی فعالیت های رو به جلویی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: یک هزار و 100 نفر در یک سال گذشته با اجرای طرح های بسیج سازندگی وارد بازار کار شدند و صاحبان این ایده ها و طرح های کارآفرینی 65 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

رییس بسیج سازندگی استان اردبیل از آموزش چهار هزار و 550 نفر برای ورود به بازار کار و اشتغال آفرینی خبر داد و گفت: یک هزار و 250 نفر از این نیروهای آموزش دیده موفق به اخذ مجوز فعالیت های اقتصادی شدند که در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کردند.

نوظهور با بیان اینکه امسال نیز برای ایجاد فرصت اشتغال جدید 240 میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف پرداخت می شود، افزود: ما از کارگاه های کوچک و زودبازده که فرصت اشتغال برای روستاییان و ساکنان مناطق محروم فراهم می آورد در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال آفرینی

پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال آفرینی