مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-20سياسي

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت چگونه گذشت؟


دبیر هیات نظارت بر مطبوعات میزان استقبال از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را قابل قبول توصیف کرد و در عین حال درباره ی میزان حضور جناح های مختلف فکری و همچنین حذف برخی نامزدها توضیحاتی را ارائه کرد.

- استقبال از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت چگونه بود؟ دبیر هیات نظارت بر مطبوعات میزان استقبال از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را قابل قبول توصیف کرد و در عین حال درباره ی میزان حضور جناح های مختلف فکری و همچنین حذف برخی نامزدها توضیحاتی را ارائه کرد.

سید علاالدین ظهوریان در گفت وگویی با ایسنا که قبل از ساعت 16 و پایان انتخابات انجام شد، در پاسخ به پرسشی مبنی بر میزان استقبال از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات که از صبح امروز (29 آبان ماه) به صورت الکترونیک برگزار شد، توضیح داد: با توجه به تکلیف قانونی که داشتیم و همچنین برگزاری انتخاب به صورت الکترونیک، طبیعی است که میران مشارکت بالاتر است.

از ساعت 10 صبح که انتخابات آغاز شد و تا ساعت 16 ادامه داشت، الحمدلله میزان مشارکت قابل قبول بوده است.

طبق قانون در مرحله ی اول هم حد نصاب شرکت کنندگان باید مطلق باشد یعنی نصف به علاوه یک باشد و هم حدنصاب رای آورندگان هم نصف به علاوه یک باشد؛ بنابراین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت چگونه گذشت؟

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت چگونه گذشت؟