مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-20اقتصادي

پرداخت تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان برای نوسازی مساکن روستایی


ارائه تسهیلات 50 تا 200 میلیون تومانی نوسازی مسکن در روستاهای اردبیل آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای جمادی با محوریت رزمایش فاطمی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: روستاییان می توانند با استفاده از این فرصت مناسب برای ساخت مساکن خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه 30 روستای شهرستان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: یکی از مطالبات روستاییان برطرف کردن مشکلات اینترنت است که با برنامه ریزی های انجام شده، 30 روستای شهرستان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

فرماندار اردبیل خدمات بسیج در روستاها را یادآور شد و گفت: بسیج سازندگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر همت خود را در راستای توسعه، عمران و خدمات رسانی در مناطق روستایی به کار گرفته است.

اعتماد اعجازی یکی از مطالبات روستاییان را حل مشکلات آب شرب دانست و افزود: در این زمینه نیز اجرای پروژه های آبرسانی به همت بسیج سازندگی مبنای کار قرار گرفته و انتظار می رود مردم نیز مدیریت مصرف را در اولویت قرار دهند.

وی بر توسعه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: ارائه تسهیلات 50 تا 200 میلیون تومانی مسکن در اردبیل آغاز شده که روستاییان می توانند از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان برای نوسازی مساکن روستایی

پرداخت تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان برای نوسازی مساکن روستایی