مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-20اقتصادي

استاندار کرمان: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نخیل کاران شرق استان


استاندار کرمان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نخیل کاران خسارت دیده ز عارضه خشکیدگی خرما در شرق استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، استاندار کرمان عصر امروز در سفر به فهرج اظهار کرد: برای محرومیت زدایی در شهرستان فهرج اقدامات مناسبی در حال انجام است که به زودی مردم این شهرستان شاهد آن خواهند بود.

وی با اشاره به عارضه خشکیدگی خرما در شرق استان کرمان گفت: برای جبران خسارات عارضه خشکیدگی خوشه های خرما به نخیل کاران تسهیلات پرداخت می شود که تسهیلات اختصاص یافته برای جبران خسارات عارضه خشکیدگی که با سود پایین و ارزان قیمت است، به زودی اعلام می شود.

فداکار همچنین از پیگیری مشکل آب شرب مردم شرق استان خبرداد و افزود: برای رفع مشکلات شرق استان در سفر دکتر رییسی مصوبات نیز با اشاره به خاکی بودن کوچه ها و معابر شهر فهرج بیان داشت: در این زمینه ملاقاتی با مسرول سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور داشتیم.

قرار بر این شد طرحی در این زمینه آماده شود که با آماده شدن این طرح اقداماتی برای آسفالت معابر و کوچه های خاکی شهر فهرج انجام خواهد شد.

غضنفرآبادی از مساعدت برای راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری شهر فهرج از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبرداد و یادآور شد: به زودی این کارخانه راه اندازی می شود و قیر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نخیل کاران شرق استان

استاندار کرمان: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نخیل کاران شرق استان