مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-20اقتصادي

جامعه ورزشی را به اهدای خون دعوت می کنیم/ آمار پایین مشارکت زنان در اهدای خون


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها پنج درصد اهداء کنندگان خود در استان را بانوان تشکیل می هند، گفت: انتظار داریم که این آمار به 10 درصد افزایش پیدا کند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها پنج درصد اهداء کنندگان خود در استان را بانوان تشکیل می هند، گفت: انتظار داریم که این آمار به 10 درصد افزایش پیدا کند.

مریم میرزاده امروز(29 آبان) در نشست با اعضای انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، ضمن دعوت از جامعه ورزش استان برای اهداء خون، اظهارکرد: رسالت سازمان انتقال خون تهیه خون سالم و کافی برای بیماران است و تنها منبع تامین این خون هم اهداء کنندگان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرزاده با تاکید براینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی در مراکز درمانی همواره وجود دارد، افزود: امروزه با پیشرفت های علم پزشکی، نیاز به خون و فرآورده های خونی هم بیشتر شده و با این روند آمار مصرف هرساله هم افزایش پیدا می کند، بنابراین نیاز به حضور بیشتر اهداء کنندگان خواهیم داشت.

مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه علاوه بر پیشرفت های علم پزشکی، طبق برآوردهای انجام شده نیاز به خون و فرآوردهای خونی امسال نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد، اعلام کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بسیاری از عمل های جراحی که اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ورزشی را به اهدای خون دعوت می کنیم/ آمار پایین مشارکت زنان در اهدای خون

جامعه ورزشی را به اهدای خون دعوت می کنیم/ آمار پایین مشارکت زنان در اهدای خون