مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:072022-11-20اقتصادي

جهادکشاورزی و آب منطقه ای خراسان شمالی باید پاسخگوی تنش های آبی آینده باشند


چنانچه با هر تنشی زراعی و آبی در سال آینده مواجه شویم، جهادکشاورزی و آب منطقه ای به هر دلیلی باید پاسخگو باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد،  صبح امروز محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد در جلسه بررسی مشکلات و مدیریت بحران آب کشاورزی بجنورد اظهار کرد: اصلاح شبکه های آبیاری، اجرای سیستم آبیاری نوین و تامین اعتبارات آن از اولویت های حوزه کشاورزی شهرستان است.

وی گفت: با وضعیت پیشرو و نوع کشت، الگو و نوع آبیاری باید به تناسب روز برنامه ها تدوین گردد و در این زمینه آبیاری نوین و آبیاری تحت فشار مورد ضروری و از اهم اقدامات است.

فرماندار بجنورد افزود: چنانچه با هر تنشی زراعی و آبی در سال آینده مواجه شویم، جهادکشاورزی و آب منطقه ای به هر دلیلی باید پاسخگو باشد و ضروریست رویه سیستم اداری و بروکراسی این دستگاه ها بر مبنای تعامل صورت گیرد و تا آخر آذرماه سال جاری، تعاملات و اختلاف بین دستگاه ها در این حوزه رفع گردد.

فرماندار بجنورد در پایان گفت: میراب ها بر مبنای رای پنج نفره و با حمایت دولت فعالیت می نمایند و در حوزه تقسیمات آب کشاورزی برنامه ریزی ها لازم انجام شود تا با هیچ تنشی و عدم برنامه ریزی در تقسیمات آب کشاورزی مواجه نگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادکشاورزی و آب منطقه ای خراسان شمالی باید پاسخگوی تنش های آبی آینده باشند

جهادکشاورزی و آب منطقه ای خراسان شمالی باید پاسخگوی تنش های آبی آینده باشند