مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-20سياسي

به جوانان بسیجی خود افتخار می کنیم


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در تاریخ کشور همواره روحیه و تفکر بسیجی موجب عبور از طوفان حوادث شده است، گفت: امروز همه ملت به جوانان بسیجی خود افتخار می کنند.

- مهدی دهرویه عصر امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای امام زاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس که همزمان با اولین روز از هفته بسیج و با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: در روز اول هفته بسیج در کنار مزار شهدا جمع شدیم تا بار دیگر با راه و مقام این شهیدان تجدید عهد و پیمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز و در این ایام بیشتر از هروقت دیگری نیازمند عهد و پیمان با شهدا و وحدت کلمه هستیم، افزود: عهد می بندیم که با تمام قوا برای استقلال،آزادی و عزت کشورمان تلاش کنیم و با تمام قوا تابع ولی امر حضرت امام خامنه ای باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلاتی که امروز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم حاصل خدعه های تحمیلی دشمن بوده است، خاطرنشان کرد: چاره مقابله و مبارزه با این خدعه ها فقط و فقط تفکر بسیجی است زیرا وقتی تاریخ انقلاب را مرور می کنیم هر جا خدمات بسیج در سنوات گذشته خودنمایی کرده از اول انقلاب و جنگ تحمیلی گرفته تا در زمان فتنه ها، سازندگی و بحران های مختلف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جوانان بسیجی خود افتخار می کنیم

به جوانان بسیجی خود افتخار می کنیم