مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:232022-11-20ورزشي

این بار دروغ های فوتبالی/ تقسیم کار رسانه سعودی و روزنامه های اصلاح طلب


در آستانه جام جهانی فوتبال در قطر برخی رسانه های داخلی با همکاری رسانه های معاند شایعات و فضاسازی هایی را علیه فوتبال کشورمان به راه انداخته اند.

- از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته برخی رسانه ها از جمله روزنامه هم میهن و رسانه های جریان اصلاح طلب در آستانه جام جهانی مدعی شدند که ایران حق پخش تلویزیونی بازی های جام جهانی 2022 قطر را ندارد.

در ادامه این ادعا که با استقبال رسانه های فارسی زبان معاند روبرو شد، این رسانه ها مدعی شد که به دلیل نداشتن حق پخش انحصاری، ایران در دوحه استودیو ندارد ومجوز حضور گزارشگران ایرانی باتوجه به نخریدن حق پخش تلویزیونی، در کشور قطر محقق نشده و هر سه مسابقه تیم ملی ایران با گزارشگران ایرانی داخل کشور گزارش خواهد شد.

  در ادامه این روزنامه اصلاح طلب نوشت: باید پرسید سازمان صداوسیما با چه اسنادی ادعای داشتن حق پخش انحصاری جام جهانی 2022 قطر را دارد؟   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق پخش تمام دیدارهای تیم ملی ایران در جام جهانی را خریداری کرده و ادعای این رسانه ها کذب است.

  همچنین طبق این سند، تلویزیون اینترنشنال که این روزها درحال انتشار تیزر  پخش و پوشش بازی های ایران در جام جهانی است  حق پخش دیدارهای تیم ملی ایران را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار دروغ های فوتبالی/ تقسیم کار رسانه سعودی و روزنامه های اصلاح طلب

این بار دروغ های فوتبالی/ تقسیم کار رسانه سعودی و روزنامه های اصلاح طلب