مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-20اقتصادي

119 دستگاه تجهیزات حفاری معدن ثبت سفارش شده است


 از 2 سال گذشته به دنبال ورود دستگاه های بخش معدن به کشور هستیم و 119 دستگاه حفاری ثبت سفارش شده که تاکنون تعداد 50 دستگاه وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وجیه الله جعفری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیران معادن و صنایع معدنی استان زنجان گفت به طور قطع شناسایی و پی جویی هایی که اتفاق می افتد، به دنبال بحث تفصیلی چند زیرساخت نیز نیاز خواهد داشت که تأمین تجهیزات برای اکتشافات و حفاری از جمله آنها است، که در این رابطه باید دستگاه های مورد نیاز تأمین شود.

وی افزود: از 2 سال گذشته به دنبال ورود دستگاه های بخش معدن به کشور هستیم و 119 دستگاه حفاری ثبت سفارش شده که تاکنون تعداد 50 دستگاه وارد شده است و مابقی نیز وارد خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه حوزه اکتشاف معدنی در کشور آنگونه که مورد انتظار بود پیش نرفته است، ادامه داد: بحث اکتشاف بسیار مهم بوده اما ریسک بالایی دارد که به ندرت بخش خصوص به آن ورود می کند و به همین دلیل ایمیدرو بحث اکتشاف را در پهنه های بزرگ انجام داد کشف معادن مهمی، خروجی آن بوده که ذخایر قابل قبولی داشته است.

رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با بیان اینکه باید سامانه برخطی را راه اندازی و تمام اطلاعات تولیدی را در آن داشته باشیم، گفت: پیش تر این کار در شرکت تهیه و تولید انجام شده و کار بزرگ تری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

119 دستگاه تجهیزات حفاری معدن ثبت سفارش شده است

119 دستگاه تجهیزات حفاری معدن ثبت سفارش شده است