مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-20اقتصادي

122 کیلومتر از راه های استان اردبیل روکش آسفالت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 7 ماه سال جاری در 122 کیلومتر از راه های استان اردبیل روکش آسفالت انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم اله وثوقی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل اظهار کرد: در راستای ارتقای ایمنی راه ها، 286 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل آسفالت شده است.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی اولویت اصلی راهداران است، تصریح کرد: در 7 ماه گذشته 300 عدد از رمپ های ورودی و خروجی در راه های استان ایمن سازی شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از 900 عدد استوانه ایمنی در دماغه ها و نقاط پربرخورد در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف جلوگیری از پرت شدن وسایل نقلیه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 185 کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل به صورت مستمر توسط راهداران نگهداری می شود.

وثوقی رفع افتادگی یک هزار و600 کیلومتر از شانه راه اصلی، فرعی و روستایی استان در 7 ماه گذشته را یادآور شد و افزود: تسطیح 8 هزار کیلومتر از حریم راه های استان اردبیل در این مدت انجام شده و یک هزار و500 متر از حفاظ های انجام شده در راه های اصلی و فرعی استان ارتقا داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 کیلومتر از راه های استان اردبیل روکش آسفالت شد

122 کیلومتر از راه های استان اردبیل روکش آسفالت شد