مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:482022-11-20سياسي

67 فقره اسناد مالکیت خانه های روستایی در گنبدکاووس اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس رضا سارانی عصر امروز در مراسم تحویل اسناد مالکیت خانه های روستایی در روستای قزلجه ماتی از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری املاک علوی به اقشار جامعه به ویژه اقشار محروم به صورت رایگان و در راستای اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با همکاری اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن گلستان و اداره ثبت اسناد و املاک گلستان امروز 67 فقره سند مسکن روستایی به صاحبان آن ها اهدا شد.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی برنامه های امسال اداره ثبت اسناد و املاک، تثبیت و صدور اسناد مالکیت زراعی بوده که بالاترین سطح این اراضی زراعی در استان گلستان با 167 هزار هکتار در گنبدکاووس واقع شده است.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: سهمیه امسال اداره ثبت اسناد گنبدکاووس تا پایان سال، کاداستر(حدنگاری) 40 درصد از این اراضی زراعی بوده که تاکنون 25 درصد آن محقق شده و پیش بینی می شود مابقی ان نیز تا پایان سال انجام شود.

وی ادامه داد: برای کاداستر اراضی زراعی در کنار فعالیت های اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نیاز به همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها، جهادکشاورزی، بخشداری، فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 فقره اسناد مالکیت خانه های روستایی در گنبدکاووس اهدا شد

67 فقره اسناد مالکیت خانه های روستایی در گنبدکاووس اهدا شد