مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-20اجتماعي

آمادگی راهداری البرز برای فصل سرد سال


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: امسال 200 نیروی راهداری البرز در قالب 38 اکیپ برای اجرای طرح راهداری زمستانی در آماده باش کامل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید پرورشی، اظهار کرد: این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی در آمادگی کامل به سر می برد.

وی افزود: در طرح راهداری زمستانی امسال 200 نیروی انسانی در قالب 38 اکیپ شامل اپراتورهای ماشین آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی در آماده باش کامل هستند تا بهترین خدمات رسانی به کاربران جاده ای ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه برای سال جاری 101 دستگاه از ماشین آلات راهداری برای عملیات راهداری زمستانی در آماده باش کامل هستند، افزود: همه این ماشین آلات مورد نظر از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه ها درحال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.

پرورشی، همچنین از تامین و ذخیره سازی بیش از 3500 تن نمک و 12 هزار تن شن و ماسه و دپوی آن ها در راهدارخانه های سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: مصالح مورد نیاز برای برفروبی و نمکپاشی و یخزدایی از سطح راه ها به میزان مورد نیاز تامین شده است و مشکلی در این حوزه نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداری البرز برای فصل سرد سال

آمادگی راهداری البرز برای فصل سرد سال