مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:262022-11-20سياسي

مدیرکل صدا و سیمای یزد معرفی شد


مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد امروز در مراسمی با حضور معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم از تلاش های احمد پهلوانیان تقدیر و احسان کریمی میبدی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد معرفی شد.

معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت: آنچه که امروز در کشور ما وجود دارد و پیش از این در برخی کشورها عملیاتی شده جنگ هنرمندانه یا تسخیر اذهان افکار عمومی به مدد نمایش است یعنی واقعیتی که در کشور در حال وقوع است با آنچه در فضای مجازی و رسانه های مختلف به نمایش درمی آید زمین تا آسمان فرق دارد.

انقلاب اسلامی از مرحله براندازی گذشته است حسن عابدینی، دلیل اقدامات علیه جمهوری اسلامی ایران را ثبات و بی ثباتی نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: تسخیر افکار عمومی علیه ایران حتی برای براندازی نیست چون جمهوری اسلامی به یک مصونیت بازدارندگی رسیده و از مرحله براندازی گذشته است، این اقدامات حتی نمی تواند نظام اسلامی را تضعیف کند بلکه برای مشغول سازی مسئولان به این اتفاقات و اغتشاشات و غافل شدن آنها برای برنامه ریزی برای آینده انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه این اغتشاشات که از آن به عنوان آشوب های خلاقانه یاد می شود پیش تر در کشورهایی چون لبنان، سوریه، یمن و عراق اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صدا و سیمای یزد معرفی شد

مدیرکل صدا و سیمای یزد معرفی شد