مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-20سياسي

ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سرخه


فرماندار سرخه بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان تاکید کرد و گفت: نباید تا اتمام پروژه های نیمه تمام پروژه جدیدی آغاز شود.

- ایسنا/سمنان فرماندار سرخه بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان تاکید کرد و گفت: نباید تا اتمام پروژه های نیمه تمام پروژه جدیدی آغاز شود.

حجت اله کرمانی در آیین معارفه رییس جدید راهداری شهرستان سرخه بر ضرورت شناسایی پروژه ها و طرح های اولویت دار در موضوع ایمنی راه های شهرستان تاکید و اظهار کرد: نقاط دارای تصادف در محورهای اصلی شهرستان باید در کمیته تخصصی اولویت بندی شوند تا با اختصاص اعتبارات لازم نسبت به بالا بردن ضریب ایمنی آنها اقدام شود.

فرماندار سرخه با بیان اینکه اولویت اصلی ما پیشگیری است، افزود: ارائه آموزش های لازم در جهت ارتقای فرهنگ ترافیکی کاربران آسیب پذیر و نصب علایم از جمله مهمترین مسایل مرتبط به موضوع ایمنی راه هاست که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی توجه جدی به زیرساخت های محورهای مواصلاتی را عامل مهم در توسعه شهرستان دانست و اضافه کرد: همراهی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان برای اتمام پروژه های نیمه تمام ضروری است و این فرمانداری با جدیت تا مرحله بهره برداری از پروژه های نیمه تمام پیگیر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سرخه

ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سرخه