مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-20اقتصادي

خرید حمایتی زیتون در استان قزوین آغاز شد


مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: خرید حمایتی زیتون از باغداران استان به قیمت 16 هزار و 100 تا 25 هزار تومان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر شهرام رحمانی با بیان اینکه خرید حمایتی زیتون از باغداران استان قزوین آغاز شده است، اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی زیتون از 16 هزار و 100 تا هر کیلو 25 هزار تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح، زیتون های دارای کیفیت لازم که قابلیت روغن کشی دارند، خریداری می شوند، عنوان کرد: اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان قزوین به عنوان مباشر طرح خرید حمایتی زیتون انتخاب شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: کمیته خرید در کارخانجات زیتون مستقر شده و پیش از خرید کیفیت روغن استحصالی توسط کمیسیون با استفاده از امکانات آزمایشگاهی کارخانه تعیین می شود.

رحمانی افزود: ثبت اطلاعات زیتون روغنی تحویلی و استحصالات مربوطه توسط کمیسیون خرید با همکاری کارخانه در سامانه ساتراپ الزامی است.

وی یادآور شد: برای دستیابی به روغن با کیفیت حداکثری، زمان مجاز برای تحویل محصول برداشت شده به کارخانه 48 ساعت است.

رحمانی افزود: باغداران زیتون می توانند با تهیه معرفی نامه با مشخصات کامل سطح زیرکشت و میزان تولید محصول از مرکز خدمات کشاورزی به مراکز خرید مستقر در کارخانجات مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی زیتون در استان قزوین آغاز شد

خرید حمایتی زیتون در استان قزوین آغاز شد