مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:322022-11-20سياسي

پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» بر دستان مردم «صحنه» تشییع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیکر مطهر سرهنگ پاسدار مدافع امنیت شهید نادر بیرامی که ظهر روز جمعه، 27 آبان ماه توسط اغتشاگران در حاشیه مراسم یکی از اساتید هنر در شهرستان صحنه با ضربات چاقو به شهادت رسیده بود، امروز بر دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

این مراسم با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان از مقابل مسجد امام حسین(ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید مدافع امنیت نادر بیرامی، ساعت 19 الی 20 امشب در حسینیه شهدا گلزاری شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر شهید پاسدار در ادامه به سوی زادگاهش شهرستان گیلانغرب بدرقه می شود تا فردا (دوشنبه، 31 آبان ماه) ساعت 9 صبح از یادمان شهدای گمنام شهرستان گیلانغرب به سمت میدان مسجد جامع این شهرستان روی دست همشهریانش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای قیطول بهراموندی از توابع بخش گواور منتقل شود.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دستگیری قاتل شهید نادر بیرامی، اظهار کرد: روز جمعه در جریان اغتشاشات در حاشیه یک مراسم در شهرستان صحنه، سرهنگ پاسدار نادر بیرامی با ضربات چاقو یکی از اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» بر دستان مردم «صحنه» تشییع شد

پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» بر دستان مردم «صحنه» تشییع شد