مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-20اقتصادي

آغاز ساماندهی و نصب تابلوهای شهری قیدار


شهردار قیدار از آغاز عملیات ساماندهی تابلوهای معرفی معابر شهری خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، ساماندهی تابلوهای شهری را گامی مؤثر در راستای شعار قیدار شهر نشاط و زندگی اعلام کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی خیابان ها، میادین، پارک ها، بلوارها، کوچه ها و اماکن عمومی تحت پوشش قرار می گیرند.

وی با اشاره به شناسایی معابر بی نام سطح شهر، عنوان کرد: شهرداری قیدار پس از بررسی میدانی سطح شهر و شناسایی معابر و اماکن بی نام، نسبت به تشکیل کمیسیون نام گذاری اقدام و برای هر یک از معابر فاقد نام، اسم مناسب انتخاب کرد.

شهردار قیدار با اشاره به اینکه این برنامه از یک ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون حدود 600 تابلو اصلاح، نگارش جدید و نصب شده است و همچنان تا پایان معابر ادامه دارد.

موسوی با اعلام زمان پایان ساماندهی تابلوهای معرفی معابر، گفت: تا ابتدای آذرماه سال جاری تابلوهای همه معابر و اماکن سطح شهر نصب می شوند.

این مسئول مهم ترین هدف شهرداری از این اقدام را زیباسازی مبلمان شهری، ساماندهی تابلوها، تسهیل در آدرس دهی شهروندان عنوان کرد.

وی با تاکید بر ضرورت نصب تابلو در تمامی معابر از شهروندان خواست پس از اتمام نصب تابلوها در معابر در صورت مشاهده معبر بی نام، مراتب را به واحد روابط عمومی شهرداری جهت اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی و نصب تابلوهای شهری قیدار

آغاز ساماندهی و نصب تابلوهای شهری قیدار