مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-20اقتصادي

کشتار دام مولد ممنوع است/ خرید حمایتی دام مازاد در همدان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان با اشاره به ممنوعیت کشتار دام مولد گفت: شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید حمایتی دام مازاد با قیمت مصوب دام سنگین 216 هزار تومان و دام سبک 210 هزار تومان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی دولو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به تمام کشتارگاه های استان ممنوعیت کشتار دام مولد ابلاغ شده است اظهار کرد: نظارت های جدی تر و پیشگیرانه تری در این زمینه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دام مولد ذخیره ژنتیکی محسوب می شود گفت: کشتار دامی که دارای قابلیت تولید مثل است به دلیل ارزش اقتصادی و اهمیت ژنتیکی آن اقدامی غیرعقلانی بوده و هست.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی یکی از شاخص های مهم امنیت غذایی را تولید اقلام پروتیینی دانست و با اشاره به اینکه کشتار دام مولد به معنای خسارت های هنگفت به کشور است گفت: خشکسالی موجب کاهش تولید نهاده های دامی و افزایش قیمت آن شده که به همین دلیل با افزایش تقاضای عرضه دام برای کشتار مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: برای کاهش این روند، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید حمایتی دام مازاد با قیمت مصوب دام سنگین 216 هزار تومان و دام سبک 210 هزار تومان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار دام مولد ممنوع است/ خرید حمایتی دام مازاد در همدان

کشتار دام مولد ممنوع است/ خرید حمایتی دام مازاد در همدان