مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-20سياسي

دستگاه ها برای ساماندهی جاده یزد – خضرآباد ورود جدی داشته باشند


فرماندار شهرستان اشکذر بر ضرورت ورود جدی دستگاه های متولی امر به موضوع ساماندهی و ایمن سازی جاده یزد خضرآباد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ردایی، صبح یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اشکذر ضمن قدردانی از تلاش های اعضای این کارگروه در راستای کاهش آمار تصادفات و خسارات جانی و مالی در این شهرستان اظهار داشت: شورای ترافیک از کارگروه های مهم شهرستان است چرا که تصمیمات این کارگروه مستقیم با جان مردم ارتباط دارد.

وی با اشاره به اهمیت بالای مصوبات شورای ترافیک و ضرورت رفع موانع ترافیکی افزود: اعضای شورای ترافیک باید شخصاً در جلسات این کارگروه حضور داشته باشند و دستگاه‎ های متولی نیز مکلف به اجرای مصوبات این کارگروه در اسرع وقت و با کیفیت بالا هستند.

فرماندار شهرستان اشکذر به نقش فرهنگ سازی در کاهش مشکلات ترافیکی نیز اشاره کرد و گفت: بدون تردید اقدامات فرهنگی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در کاهش بار ترافیکی و تصادفات و افزایش ضریب امنیت افراد تأثیرگذار خواهد بود.

ردایی ادامه داد: با توجه به ارزیابی شورای راهبردی کاهش تصادفات استان، شهرستان اشکذر در خصوص کاهش آمار تصادفات و نحوه عملکرد دستگاه های متولی، شرایط مساعدتری نسبت به دیگر شهرستان های استان داشته است و انتظار می رود با تلاش مضاعف اعضای این کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها برای ساماندهی جاده یزد – خضرآباد ورود جدی داشته باشند

دستگاه ها برای ساماندهی جاده یزد – خضرآباد ورود جدی داشته باشند