مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:262022-11-20اقتصادي

4 توصیه وزیر جهاد کشاورزی برای بهبود تولیدات شیلاتی کشور


وزیر جهاد کشاورزی با ارائه 4 توصیه برای بهبود اوضاع تولیدات شیلاتی در کشور گفت: باید اعمال محدودیت های ارائه مجوز صید به صیادان برداشته شود و به جای آن سرمایه گذاری در این بخش تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سیدجواد ساداتی نژاد، امروز در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته با بیان اینکه ارزش افزوده در بخش شیلات نسبت به سایر پروتیین ها مانند مرغ و گوشت بیشتر است، گفت: با وجود اینکه سازگاری بسیار خوبی برای تولید این نوع محصولات در کشور وجود دارد، اما هنوز کارهای زیادی است که انجام نشده و باید انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: متأسفانه هنوز جایگاه خوبی درباره مصرف این نوع محصولات شیلاتی در کشور نداریم و شاید علت آن این است که درباره طعم و فرآوری و پخت و پز و تبلیغات آنها کارهای بیشتری انجام نداده ایم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار زیادی در تولید محصولات شیلاتی کشور وجود دارد، گفت: هنوز نسبت به کارهایی که باید انجام بدهیم عقب هستیم و لازم است کارهای مهمتری در این زمینه انجام شود.

ساداتی نژاد به عنوان نمونه به شترمرغ اشاره کرد و گفت: با اینکه بزرگ ترین تولیدکننده در دنیا هستیم اما هنوز بسیاری از خانوارها درباره نوع پخت و انواع غذاهایی که می توان از این ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 توصیه وزیر جهاد کشاورزی برای بهبود تولیدات شیلاتی کشور

4 توصیه وزیر جهاد کشاورزی برای بهبود تولیدات شیلاتی کشور