مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-20فرهنگي

بایدبرای این مردم خون دل بخوریم/مدیرانی که مانع حرکت انقلاب هستند


کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «آقامهدی زین الدین» که به روایت بریده هایی از ویژگی های اخلاقی این شهید می پردازد، بخشی از مدیران را مهمترین مانع در مسیر حرکت جبهه فرهنگی انقلاب دانستند.

- کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه آقامهدی زین الدین که به روایت بریده هایی از ویژگی های اخلاقی این شهید می پردازد، بخشی از مدیران را مهمترین مانع در مسیر حرکت جبهه فرهنگی انقلاب دانستند.

خبرگزاری مهر به نمایش درآمد.

مجموعه ای که پیش تر از تلویزیون روی آنتن رفته و در قالب یک اثر سه اپیزودی مستقل، در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هم حضور داشته است.

آقامهدی زین الدین به کارگردانی سجاد معارفی و تهیه کنندگی فاطمه حسینی از محصولات مرکز بسیج سازمان صداوسیماست و سه روایت کوتاه از ویژگی های اخلاقی شهید مهدی زین الدین را به تصویر درآورده است.

به بهانه گفتگو درباره این فیلم کوتاه میزبان سجاد معارفی و فاطمه حسینی در خبرگزاری مهر بودیم و فرصتی فراهم شد تا فراتر از تجربه ساخت این مجموعه، از زبان و نگاه این زوج فیلمساز به آسیب شناسی جریان تصویرگری قهرمانان جنگ در آثار سینمایی و تلویزیونی بپردازیم.

ماحصل گفتگو صریح خبرگزاری مهر با کارگردان و تهیه کننده آقامهدی زین الدین را در ادامه می خوانید؛ * فیلم کوتاه آقا مهدی زین الدین تا امروز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدبرای این مردم خون دل بخوریم/مدیرانی که مانع حرکت انقلاب هستند

بایدبرای این مردم خون دل بخوریم/مدیرانی که مانع حرکت انقلاب هستند