مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-20سياسي

«ادراک» هدف اصلی جنگ هیبریدی/ دشمن عزم امت را هدف قرار داده است


امام جمعه موقت قزوین تأثیرگذاری در ادراک و عزم مردم را هدف اصلی جنگ ترکیبی و هیبریدی برشمرد و گفت: دشمن به دنبال آن است با اغتشاش بتواند زمینه تحریم های مجدد را مطرح کند.

- حجت الاسلام سید مهدی خضری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان صحنه جنگ امروز را با تعبیر اینکه اتفاقات، حوادث اخیر چیزی فراتر از اغتشاش است تبیین کرده و واژه جنگ ترکیبی را برای حوادث اخیر به کار بردند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه ما در فتنه ها و حوادث دو کار مهم را باید در دستور کار خود قرار دهیم، بیان کرد: ما در حوادث، فتنه ها و یا شرایط فتنه گون باید ابتدا صحنه را تشخیص داده، شناخت خوبی نسبت به موقعیت داشته باشیم و همچون یک رزمنده باید موقعیت و نقشه عملیات را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: نکته دوم در این میان تشخیص وظیفه است چنانچه برخی افراد در حوادث از موقعیت و صحنه شناخت کافی دارند اما وظیفه خود را نمی دانند، البته در این میان افرادی هم هستند که وظیفه خود را می دانند اما در شناخت صحنه با مشکلاتی مواجه هستند.

با یک جنگ ترکیبی تمام عیار روبرو هستیم این مسئول با بیان اینکه با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم اضافه کرد: اگر بخواهیم سیر اتفاقات انقلاب را از ابتدا بررسی کنیم می بینیم که این ابتلاء و امتحان در جبهه حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ادراک» هدف اصلی جنگ هیبریدی/ دشمن عزم امت را هدف قرار داده است

«ادراک» هدف اصلی جنگ هیبریدی/ دشمن عزم امت را هدف قرار داده است