مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-20سياسي

برگزاری همایش بزرگداشت «روز جهانی فلسفه» در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، بزرگداشت روز جهانی فلسفه با عنوان «فلسفه و اخلاق اجتماعی» در روز دوشنبه 30 آبان ماه 1401 از ساعت 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

- برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی فلسفه در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ، بزرگداشت روز جهانی فلسفه با عنوان فلسفه و اخلاق اجتماعی ، در تاریخ سی ام آبان ماه 1401 برگزار می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، بزرگداشت روز جهانی فلسفه با عنوان فلسفه و اخلاق اجتماعی در روز دوشنبه 30 آبان ماه 1401 از ساعت 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

در این مراسم، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر عسکر دیرباز، خانم دکتر جمیله علم الهدی، دکتر محمدجواد لاریجانی، دکتر احمدحسین شریفی، دکتر سیداحمد غفاری، و دکتر حسین غفاری (ابن سینا و فلسفه اجتماعی) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مکان برگزاری همایش: خیابان حضرت ولی عصر (عج) خیابان نوفل لوشاتو، کوچه آراکلیان، شماره 4 ، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران.

همچنین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگداشت «روز جهانی فلسفه» در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

برگزاری همایش بزرگداشت «روز جهانی فلسفه» در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران