مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-20بين الملل

تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه برنامه هسته ای ایران


نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی ادعاهای خود درباره ماهیت برنامه هسته ای کشورمان را تکرار و از سخنرانی سال 2015 خود در کنگره آمریکا علیه برجام دفاع کرد.

- نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی ادعاهای خود درباره ماهیت برنامه هسته ای کشورمان را تکرار و از سخنرانی سال 2015 خود در کنگره آمریکا علیه برجام دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری خواه که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد ادعاهای خود درباره ماهیت برنامه هسته ای کشورمان را تکرار کرد.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسراییل، وی در بخشی از صحبت های خود به سخنرانی اش در کنگره آمریکا در سال 2015 علیه توافق هسته ای با ایران اشاره و از این انتخاب خود دفاع کرد.

نتانیاهو افزود: می توانم به شما اطمینان دهم که این، انتخاب ساده ای نبود که به کنگره بروم و سیاست رییس جمهور وقت را که به او احترام می گذاشتم به چالش بکشم.

من مخالف او بودم اما برایش احترام قائل بودم.

من این تصمیم را گرفتم زیرا در آن زمان مانند اکنون معتقد بودم که اختلاف نظر (آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر برجام)، موجودیت اسراییل را به خطر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه برنامه هسته ای ایران

تکرار ادعاهای نتانیاهو علیه برنامه هسته ای ایران