مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-20فرهنگي

فریادرس صنعت زنگ زده سینما در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/چشم امید همه به این 2 نفر!


فعالان حوزه سینما در کهگیلویه و بویراحمد می گوید که سینما در استان ما غریب واقع شده در شهرستان های ما یا به دلیل عدم استقبال و یا کم توجهی و یا هر موضوع دیگر روز به روز خالی تر و خلوت تر و رو به تعطیلی می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به صورت ملت ایران و وارونه جلوه دادن حقایق بوده است.

سینما همچنین کارکردهای داخلی متعددی داشته و بسیاری از مشکلات فرهنگی را می توان با استفاده از ابزار سینما و ساخت و نمایش فیلم های اثرگذار به نقطه مطلوب رساند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سالیان اخیر شاهد رکود هنر سینما در این استان بوده ایم دیگر به مانند قبل هنرمندان حوزه سینمایی به جز چند هنرمند مشخص فعالیت آنچنانی ندارند و البته بزرگترین مشکل در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به رکود در سالن های سینمایی بوده وضعیتی که در هیچ کجای کشور به مانند آن دیده نمی شود.

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تنها مرکز استانی در کل کشور به شمار می آید که اکنون فاقد سینماست و تنها سینمای دهدشت نیز دست کمی از یاسوج ندارد.

اردشیر کیانی از فعالان حوزه سینما در کهگیلویه و بویراحمد می گوید: سینما در استان ما غریب واقع شده در شهرستانهای ما یا به دلیل عدم استقبال و یا کم توجهی و یا هر موضوع دیگر روز به روز خالی تر و خلوت تر و رو به تعطیلی می رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریادرس صنعت زنگ زده سینما در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/چشم امید همه به این 2 نفر!

فریادرس صنعت زنگ زده سینما در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟/چشم امید همه به این 2 نفر!