مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:212022-11-20سياسي

ضامنجان روستای دوستدار کتاب ایران شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: سازمان یونسکو روستای ضامنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک را به عنوان روستای دوستدار کتاب در ایران معرفی کرد.

-   مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار  فارس در اراک اظهار کرد: سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد ( یونسکو)، روستای ضامنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک را به عنوان روستای دوستدار کتاب در ایران معرفی کرد.

وی با بیان اینکه روستای ضامنجان در برنامه ویژه یونسکو با هدف ترویج مطالعه، به همراه 9 روستای دیگر ایران به عنوان دوستدار کتاب معرفی شده است، تصریح کرد: پیش از این نیز در سال 93 این روستا به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در ارزیابی روستاهای کشور در جشنواره پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب این روستا به همراه 9 روستای دیگر به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شدند.

 مرزبان قدمت کتابخانه عمومی، تعداد و تنوع عنوان های مطالعه، اعضای فعال کتابخوان و میانگین سنی مطالعه در روستاها را از شاخص های انتخاب روستای ضامنجان به عنوان دوستدار کتاب برشمرد و تصریح کرد: بیش از 10 هزار عنوان کتاب تنها در یکی از کانون های فرهنگی این روستا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضامنجان روستای دوستدار کتاب ایران شد

ضامنجان روستای دوستدار کتاب ایران شد