مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-20ورزشي

برگزاری دوره آموزشی تحلیلی اعضای کانون های بسیج رسانه استان قزوین


اولین دوره آموزشی تحلیلی اعضای شوراهای کانون های بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز از برگزاری اولین دوره آموزشی تحلیلی اعضای شوراهای کانون های مستند خبری، فعالان مجازی و .

می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: بسیج رسانه ده شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده و از سال 1397 جهت الگو سازی برای نسل جوان هر ساله یک شهید شاخص را معرفی نموده و در سال جاری نیز شهید رضا طاهرخانی بعنوان شهید شاخص سال تعیین شده است.

کشاورز اضافه کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری بصیرت و مسولیت پذیری از مهم ترین ویژگی های افراد بسیجی است که باید این دو مهم در حوزه رسانه تبلور یابد.

وی تاکید کرد: هیات اندیشه ورز بسیج رسانه با حضور نخبگان و فعالان عرصه رسانه در محورهای مرتبط با بسیج فعال بوده و در راستای تجلیل از فعالان این حوزه برنامه های رفاهی، ورزشی،فرهنگی و آموزشی تدارک دیده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر گفت:  هدف از برگزاری این جشنواره توسعه، تعمیق و نهادینه سازی است و مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانهای ابوذر در قزوین تا 15 دی ماه است و کلیه اصحاب رسانه می توانند در آن شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی تحلیلی اعضای کانون های بسیج رسانه استان قزوین

برگزاری دوره آموزشی تحلیلی اعضای کانون های بسیج رسانه استان قزوین