مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-20اجتماعي

40 درصد از تصادفات تهران به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص عمده ترین دلایل تصادفات پایتخت گفت: - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص عمده ترین دلایل تصادفات پایتخت گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد نزدیک به 39 درصد تصادفات شهر تهران به عدم توجه به جلو مرتبط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص عمده ترین دلایل تصادفات پایتخت گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد نزدیک به 39 درصد تصادفات شهر تهران به عدم توجه به جلو مرتبط می شود که استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، صحبت با دیگر سرنشینان و در آغوش گرفتن اطفال از آیتم های مشخص این دلیل اصلی تصادفات است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بررسی ها نشان می دهد در صورت استفاده از تلفن همراه 6 برابر و در صورت پیامک زدن 24 برابر تمرکز راننده بر هم زده که می تواند عامل تصادف باشد.

همه خانی ادامه داد: عدم رعایت حق تقدم 15 درصد، تغییر مسیر ناگهانی 14 درصد، حرکت در خلاف جهت 6 درصد و سایر موارد از جمله عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، عدم رعایت فاصله طولی، دنده عقب، عبور از محل ممنوع و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از تصادفات تهران به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده

40 درصد از تصادفات تهران به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده