مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:262022-11-20سياسي

برنامه های شاخص هفته بسیج در بوشهر اعلام شد


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: هفته بسیج امسال با توکل بر خداوند متعال با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران، از تاریخ 29 آبان تا 5 آذر ماه، - سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی کارآمد با کار ویژه های بنیادی در گستره ماندگاری نظم و پایداری امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی افزود: این نهاد مقدس با سازوکارهای موثر و بازدارنده نقش اثرگذاری در امنیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: بسیج در راستای اعتدال ارزش های نظام و استقرار امنیت از رهگذر فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، خود را به عنوان نهادی ضروری در بطن انقلاب اسلامی جای داده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در مورد اقدامات پیشگیرانه در قلمرو اجتماعی و فرهنگی، بسیج نهادی پویا و کارآمد شناخته شده است و تاکنون به عنوان نخستین الگوی انقلابی در مسیر تحولات سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی و سازندگی نقش آفرینی نموده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه بسیج در اعتلای معرفت دینی و بهره گیری از اندیشه های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب در تحکیم مبانی ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شاخص هفته بسیج در بوشهر اعلام شد

برنامه های شاخص هفته بسیج در بوشهر اعلام شد