مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-20سياسي

حمایت آمریکا از مردم ایران دروغ است/ باید تحریم ها را لغو کنند


ادعای رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم ها نشان داده شود.

- رییس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رییس جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم ها نشان داده شود.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برجام با ضربه سنگین آمریکایی ها متوقف شده است، اظهار داشت: نمایندگان آمریکا در مذاکرات هسته ای نشان دادند که در این زمینه جدی نیستند.

مباحثی که مقامات آمریکا از طریق واسطه های اروپایی خود در مذاکرات به ما منتقل کردند، حاکی از آن بود که آمریکایی ها فقط می خواستند فرصت سوزی کنند و دنبال آن بودند که وضعیت هسته ای ایران از جمله درصد غنی سازی و همچنین تولید سانتریفیوژ کشورمان به گذشته بازگردد.

وی بیان کرد: در چند سال اخیر هم آنان هر گونه ضربه ای که خواستند به تأسیسات هسته ای ما زدند، اما دیدند که این اقدامات راه به جایی نمی برد.

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مقامات آمریکا از جمله رابرت مالی و وزیر امور خارجه این کشور اخیراً اعلام کردند که برجام در اولویت آنان نیست و حتی رییس جمهور این کشور هم اعلام کرد که فعلاً اولویت آنان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آمریکا از مردم ایران دروغ است/ باید تحریم ها را لغو کنند

حمایت آمریکا از مردم ایران دروغ است/ باید تحریم ها را لغو کنند