مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 04:352022-11-20ورزشي

شانس ملی پوش شدن در مسابقات رنکینگ دار تیروکمان/ برگزاری لیگ برتر داخل سالن؟


رییس سازمان لیگ تیروکمان در مورد برنامه های برگزاری مسابقات تیروکمان کشور پس از چهاردهمین دوره این لیگ توضیح داد و از احتمال برگزاری مسابقات داخل سالن لیگ برتر پس از وقفه حدود 5 ساله خبر داد.

- رییس سازمان لیگ تیروکمان در مورد برنامه های برگزاری مسابقات تیروکمان کشور پس از چهاردهمین دوره این لیگ توضیح داد و از احتمال برگزاری مسابقات داخل سالن لیگ برتر پس از وقفه حدود 5 ساله خبر داد.

محبوبه شهریاری در گفت وگو با ایسنا، در مورد برنامه برگزاری مسابقات تیروکمان در بخش کامپوند و ریکرو مردان و زنان پس از پایان برگزاری چهاردهمین دوره لیگ برتر تیروکمان کشور، اظهار کرد: خوشبختانه چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان زنان و مردان در بخش کامپوند و ریکرو با حضور 23 تیم که 7 تیم آن در بخش زنان و 16 تیم در بخش مردان بود برگزار شد و جمعا 350 ورزشکار به همکار کادر فنی و سرپرستی تیم ها در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی فدراسیون تیروکمان برگزاری مسابقات داخل سالن لیگ برتر تیروکمان تا قبل از پایان سال جاری است، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم پس از وقفه طولانی حدود 5 ساله در صورت درخواست تقاضا از سوی تیم ها مسابقات داخل سالن لیگ برتر تیروکمان را در اصفهان برگزاری کنیم و باید بدانیم که شرایط بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس ملی پوش شدن در مسابقات رنکینگ دار تیروکمان/ برگزاری لیگ برتر داخل سالن؟

شانس ملی پوش شدن در مسابقات رنکینگ دار تیروکمان/ برگزاری لیگ برتر داخل سالن؟