مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-19حوادث

دستگیری15لیدر اغتشاشات در بهارستان/از این افرادنارنجک دستی کشف شد


فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری 15 لیدر اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد و گفت:از این افراد نارنجک دستی، سلاح سرد و کوکتل مولوتوف کشف شد.

- سرهنگ محمدرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از از دستگیری 15 نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات طی چند عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی طی شب های گذشته خبر داد و درباره جزییات آن اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی 15 نفر از لیدرهای اغتشاشات و آشوب ها در چند عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات با همکاری سازمان های اطلاعاتی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی افرادی که در آشوب ها مشارکت کرده و موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده باشند، را شناسایی و دستگیر می کند.

فرمانده انتظامی بهارستان از تشکیل پرونده و معرفی اغتشاشگران این شهرستان به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده ایم و همچنین شناسایی و دستگیری هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت همچنان در دستور کار پلیس است.

وی با بیان اینکه به هیچ یک از ادارات و ساختمان دولتی در اغتشاشات آسیب وارد نشده است، گفت: از دستگیرشدگان اغتشاشات در بهارستان انوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری15لیدر اغتشاشات در بهارستان/از این افرادنارنجک دستی کشف شد

دستگیری15لیدر اغتشاشات در بهارستان/از این افرادنارنجک دستی کشف شد