مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-19سياسي

بساط این حوادث با تدبیر و بصیرت مردم جمع می شود


رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بساط این حوادث با تدبیر و بصیرت مردم جمع می شود، گفت: در کنار این اقتدار، قطعاً ضعف هایی نیز وجود دارد، - در کنار مطالبات اقتصادی و اجتماعی و .

جدی در جامعه، متأسفانه با انباشتی از مسائل مواجه هستیم.

فاطمه قاسم پور 28 آبان ماه در نشست تبیینی زن، زندگی، آگاهی که با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی چهارمحال وبختیاری در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی دو روایت و کلان گفتمان در حوزه زنان مطرح است، اظهار کرد: یکی گفتمان تجدد و مدرنیزاسیون است.

با نگاهی به تاریخ مشروطه و بعد از آن در ایران، در می یابیم که حضور و مشارکت اجتماعی زنان به عنوان یکی از جلوه های مدرنیزاسیون در کشور دنبال می شود، البته باید گفت که این تجدد در سایه تعلقات خاطر جامعه زنان به ارزش های ایرانی و آموزه های اسلامی پیگیری شده است.

وی روایت دوم را مربوط به روایت زن سنتی دانست و ادامه داد: در این گفتمان، ارزش های زن سنتی همان هایی هستند که امروز نیز برای یک زن ایرانی به عنوان ارزش های متعالی پذیرفته شده است؛ زن سنتی ایفاگر نقش خانه داری است و جز این، نقش آفرینی مؤثر دیگری را در جامعه ایفا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط این حوادث با تدبیر و بصیرت مردم جمع می شود

بساط این حوادث با تدبیر و بصیرت مردم جمع می شود