مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:262022-11-19ورزشي

افتتاح 16 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج سوادکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از افتتاح 16 پروژه محرومیت زدایی و اجرای 250 برنامه هفته بسیج در سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، محمد باقر قزلباش عصر امروز در جمع خبرنگاران سوادکوه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: احساس مسؤولیت اولین رکن فعالیت بسیج است و اجرایی شدن آن به جهاد تبدیل می شود و بصیرت به معنای شناخت حق و باطل، شاخص دوم بسیج است که التزام عملی به ولایت فقیه دارد و بسیجیان در عرصه سازندگی، ماموریت دفاعی، آموزشی، امنیتی فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه تفکر بسیجی است، گفت: کسانی که بسیج را زیر سوال می برند، بسیج را نشناختند.

وی از برگزاری 250 برنامه کلی و 70 برنامه شاخص به صورت قرارگاهی در سوادکوه برای هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه های هفته بسیج به صورت ترکیبی است و هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر برگزار می شود.

  قزلباش، تشکیل ستاد پشتیبانی، هشت برنامه ورزشی، پنج برنامه فرهنگی و جشنواره های خانوادگی، دو مورد اعزام پزشکان در مناطق محروم، راه اندازی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در پل سفید و آمادگی همکاری برای راه اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی در زیراب، برگزاری جلسات جهاد تبیین، اردوی راهیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج سوادکوه

افتتاح 16 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج سوادکوه