مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:112022-11-19سياسي

کنگره بین المللی «امناءالرسل» در قم برگزار می شود


دبیر کنگره بین المللی «امناءالرسل» از برگزاری این نشست علمی در تاریخ دوم و سوم آذرماه در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری دبیر کنگره بین المللی امناءالرسل امروز در جمع اصحاب رسانه که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه گردهم آمده بودند، از برگزاری کنگره بین المللی امناءالرسل خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره تعامل علمی حوزه های علمیه سراسر جهان است به ویژه حوزه نجف با پیشینه هزار ساله و تربیت بزرگانی که معارف قرآن و اهل بیت (ع) را به اقصی نقاط جهان منتشر کردند.

وی با اشاره به دیگر اهداف کنگره افزود: معرفی بزرگان حوزه های علمیه که در زمینه های علمی، تبلیغی، اجتماعی، سیاسی و در ابعاد مختلف نقش مهمی ایفا کردند از دیگر اهداف کنگره است، لذا باید شخصیت های بزرگ شناخته شوند و آن ها را از زوایای مختلف به مسلمانان جهان معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین بعد شخصیتی علمای بزرگ شخصیت اخلاقی و معنوی آن ها است و این انسان های بزرگ دارای سجایای اخلاقی ارزشمندی بودند و ویژگی اخلاقی آن ها زبانزد دشمنان نیز بوده است.

اسکندری با بیان این که یکی دیگر از خصوصیات علما، تلاش علمی مضاعف بوده است، افزود: بزرگان فراوانی داریم که از آن ها صدها جلد کتاب باقی مانده و عمر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی «امناءالرسل» در قم برگزار می شود

کنگره بین المللی «امناءالرسل» در قم برگزار می شود