مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-19اقتصادي

روند مطلوب ایجاد زیرساخت ها در سایت صنوف آلاینده بیرجند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: روند ایجاد زیرساخت های مختلف برق، آب و گاز در سایت صنوف آلاینده بیرجند مطلوب است و به خوبی پیش می رود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: روند ایجاد زیرساخت های مختلف برق، آب و گاز در سایت صنوف آلاینده بیرجند مطلوب است و به خوبی پیش می رود.

جواد اشرفی، امروز شنبه 28 آبان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در شهرک صنوف آلاینده بیرجند، پست شبکه برق قوی نیز در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهرداری قول صدور مجوز حفاری طرح گازرسانی به سایت صنوف آلاینده را در اسرع وقت داده است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: اجرای مسیر دسترسی به صنوف آلاینده به دلیل داشتن مالک شخصی کاری زمان بر است ولی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

اشرفی با اشاره به اینکه برای پذیرش پروانه معادن به عنوان وثیقه بانکی، جلسه ای با حضور بانک های متولی برگزار شده ، بیان کرد: در این جلسه بانک های متولی 40 و 50 درصد پروانه معدنی را به عنوان وثیقه قبول می کنند همچنین ماشین آلات هم مشروط به نو بودن به عنوان وثیقه توسط بانک قبول می شود؛ معدن کاران می توانند تسهیلات مورد نیاز خود را از محل اوراق گام تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مطلوب ایجاد زیرساخت ها در سایت صنوف آلاینده بیرجند

روند مطلوب ایجاد زیرساخت ها در سایت صنوف آلاینده بیرجند