مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-19سياسي

نشست های آموزشی تخصصی با معاونان صنایع دستی برگزار می شود


مدیرکل دفتر آموزش صنایع دستی از برگزاری سلسله دوره های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویدا توحدی اظهار کرد: نخستین دوره این نشست با عنوان کارگاه آموزشی کارشناسی آثار صنایع دستی بر اساس شاخص ها و معیارهای سه برنامه داوری مُهر اصالت ملی و بین المللی جشنواره های ترویجی و انتخاب آثار فاخر یکشنبه 29 آبان در عمارت تاریخی کوشک برگزار می شود.

او افزود: اهداف برگزاری این دوره شامل گسترش دانش و مهارت کارشناسان ستادی و استانی صنایع دستی، آشنایی با منطق ارزیابی و انتخاب آثار و درک فرآیند انتخاب آثار از ابتدای فرایند تا دریافت گواهی است.

البته برنامه های بعدی در محورهای دیگر مانند حمایتی و بازاریابی شامل شیوه های فروش موفق، برندسازی، بازاریابی نوین، نحوه دریافت تسهیلات، انواع مجوزها و فرآیند صدور آن ها و… در دست برنامه ریزی و اجرا قرار دارد.

توحدی ادامه داد: برگزاری این دوره و دوره های مشابه بی شک تأثیری مثبت در همدلی، هماهنگی و وحدت رویه میان بدنه کارشناسی برای خدمت رسانی به هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و هنرهای سنتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های آموزشی تخصصی با معاونان صنایع دستی برگزار می شود

نشست های آموزشی تخصصی با معاونان صنایع دستی برگزار می شود