مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:012022-11-19سياسي

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات: تعداد نامزدهای نهایی 159 نفر است


انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، فردا یکشنبه 29 آبان ماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 16 عصر، برگزار خواهد شد و در روز رای گیری نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، فردا یکشنبه 29 آبان ماه1401 از ساعت 10 صبح تا 16عصر انتخاباتِ نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

پایان وقت ادرای امروز آخرین زمان ممکن برای ثبت انصراف کاندیدها در سامانه بود.

آخرین بررسی سامانه بارگذاری کنند.

در همین باره علاءالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات امروز ضمن اشاره به دو مرحله ای بودن ورود به سامانه و شرکت در رای گیری به نکاتی اشاره کرده است که می تواند برخی از ابهام های این انتخابات را روشن کند.

ظهوریان گفت: انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، فردا یکشنبه 29 آبان ماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 16 عصر، برگزار خواهد شد و در روز رای گیری نیز، سامانه جامع رسانه های کشور برای تمامی کاربران به جز مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات مسدود خواهد بود.

ظهوریان در این باره اظهار داشت: برای افزایش امنیت فرآیند رای گیری و صیانت از آرا، مدیران مسئول واجد شرایط به صورت 2 مرحله ای به صفحه کاربری خود در سامانه وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات: تعداد نامزدهای نهایی 159 نفر است

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات: تعداد نامزدهای نهایی 159 نفر است