مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:312022-11-19سياسي

امام جمعه بوشهر: از دستارود هجوم انگلیس به بوشهر گورستان مانده


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انگلیس چهار بار به این استان هجوم آورد اما تنها دستاورد آن همین گورستانی هست ه در بوشهر مانده و اگر بخواهند دوباره حرکتی کنند بزرگترین ضربه را از این مردم خواهند خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در همایش بصیرتی جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه، روحانیون و طلاب استان بوشهر برگزار شد، طلاب و روحانیون را طلایه داران و میراث داران علمای بزرگ استان همچون علامه بلادی بوشهری (ره) و آیت الله سید مرتضی مجتهد اهرمی عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر با وجود شما عزیزان برگ زرین دیگری را تاریخ روحانیت رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایمان، تقوا، عدالت و دانش را از ویژگی های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: نظامی که دارای چنین ویژگی هایی باشد قطعاً مقابل آن جریاناتی قرار می گیرد که مخالف نظام حاکمیتی و دینی باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: این حرکات تهاجمی بیگانگان برای پیشینیان نیز وجود داشته و تداوم دارد؛ در زمان حضرت محمد (ص) در 10 سال خدمت ایشان در مدینه، غروه های زیادی را تجربه کرد؛ همچنین در زمان امام علی (ع) نیز این حضرت، فتنه های گوناگون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به وجود آمد و حتی سه جنگ جمل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: از دستارود هجوم انگلیس به بوشهر گورستان مانده

امام جمعه بوشهر: از دستارود هجوم انگلیس به بوشهر گورستان مانده