مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-19سياسي

68 پروژه محرومیت زدایی در استان همدان به بهره برداری می رسد


به مدد جهادگران بسیجی 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی استان همدان، گفت: مسئولان و فرماندهانی که بی وقفه در مسیر جهاد و جهادگری تلاش می کنند، قابل تقدیر و تشکر هستند.

وی با تصریح بر اینکه اقدامات قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی در کنار هزاران مجاهدت بزرگی که مشغول آن هستند، قابل تقدیر و تشکر است، اضافه کرد: بعداز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، تا کنون، بسیج همواره در هر عرصه و صحنه ای حضور پیدا کرده، معجزاتی آفریده است و اگر 8 سال دفاع مقدس با پیروزی رزمندگان ما به سرانجام رسید، بدون شد تلاش بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در صحنه و عرصه نبرد بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده، بالغ 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان، به مدد و یاری جهادگران بسیج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عبارت بسیج پاره تن مردم است ، هیچ گاه درذهن و خاطر مردم پاک نخواهد شد، زیرا حقیقتاً بسیجیان بخشی از وجود ما هستند، یادآور شد: اگر امروز استکبار جهانی حقد و کینه خود را نشان می دهد و به بسیجیان ما حمله می کند، به این دلیل است که این بسیجیان هستند که این نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 پروژه محرومیت زدایی در استان همدان به بهره برداری می رسد

68 پروژه محرومیت زدایی در استان همدان به بهره برداری می رسد