مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-19سياسي

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بیش از 1 میلیون و 600 هزار بیمه شده فعال دارد


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش صندوق تصریح کرد: در کشور 2 میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده فعال و غیر فعال داریم که از این تعداد بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بیش از 1 میلیون و 600 هزار بیمه شده فعال دارد ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش صندوق تصریح کرد: در کشور 2 میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده فعال و غیر فعال داریم که از این تعداد بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

بیت اله برقراری امروز 28 آبان ماه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص طرح بیمه تکمیلی بیمه شدگان این صندوق اظهار کرد: از طرح بیمه تکمیلی مستمری بگیران رونمایی شده و اکنون سه استان به عنوان پایلوت برای بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است.

بعد از تقویت نقاط قوت این طرح و ارائه بیمه تکمیلی به مستمری بگیران این سه استان در سایر استان ها نیز طرح بیمه تکمیلی اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بیش از 1 میلیون و 600 هزار بیمه شده فعال دارد

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بیش از 1 میلیون و 600 هزار بیمه شده فعال دارد