مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-19پزشكي

حوزه سلامت فارس مسیر تعالی را طی کرده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارائه آماری در خصوص اقدامات اجرایی شده طی یکسال گذشته، تاکید کرد که حوزه سلامت فارس مسیر تعالی را در ابعاد کمی و کیفی طی کرده است.

- دکتر عباس رضاییان زاده شنبه 28 آبان با قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان فارس در بحران کرونا، گفت: بی شک بازگشت شرایط عادی زندگی را مدیون جانفشانی همکاران خود هستیم که نزدیک به سه سال، ایثارگرانه در کنار دیگر حوزه های دانشگاه، با این مهمان ناخوانده مبارزه کردند.

رییس مرکز بهداشت استان فارس خاطرنشان کرد: تزریق بیش از سه میلیون و 370 هزار دُز واکسن در یک سالی که گذشت، نشان افتخاری است که همواره بر سینه مدافعان سلامت استان خواهد درخشید.

او ادامه داد: هر چند بحران همه گیری کرونا باعث اختلال در روند ارایه خدمات بهداشتی به گروه های هدف شد، اما همکاران ما استفاده از روش های نوین و تبدیل این تهدید به فرصتی برای ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به گروه های هدف بود.

بهره برداری از 26 مرکز خدمات بهداشتی رضاییان زاده با بیان اینکه در همین مدت، با بهره برداری از 26 مرکز ارائه خدمات بهداشتی با صرف اعتباری بالغ بر 540 میلیارد ریال، به مفهوم عدالت در سلامت نزدیک تر شده ایم، از ساخت و توزیع 31 دستگاه کانکس خانه بهداشت عشایری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 610 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت فارس مسیر تعالی را طی کرده است

حوزه سلامت فارس مسیر تعالی را طی کرده است