مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-19اقتصادي

پذیرش چهار شرکت دانش‏ بنیان در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی شریف


در راستای توسعه فعالیت های نوآورانه و فناورانه که به عنوان بخشی از برنامه ‏های دارای اولویت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی‏ شریف در طول یکسال گذشته در دست پیگیری و اجرا بوده است، - در راستای توسعه فعالیت های نوآورانه و فناورانه که به عنوان بخشی از برنامه ‏های دارای اولویت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی‏ شریف در طول یکسال گذشته در دست پیگیری و اجرا بوده است، تاکنون چهار شرکت پذیرش شده و سه شرکت استقرار پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای توسعه فعالیت های نوآورانه و فناورانه که به عنوان بخشی از برنامه ‏های دارای اولویت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی‏ شریف در طول یکسال گذشته در دست پیگیری و اجرا بوده است، تاکنون چهار شرکت پذیرش شده و سه شرکت استقرار پیدا کرده اند.

دکتر محسن مردانی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی ‏شریف در این خصوص گفت: زیست بوم نوآوری نخبگان جهاد دانشگاهی که هدف آن فعال‏سازی فضای کسب و کارهای فناور و نوپاست، با جذب و استقرار شرکت‏ها در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی صنعتی‏ شریف، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دکتر مردانی با اشاره به این که حضور شرکت‏ های جدید در سازمان، علاوه بر کمک به شکل ‏گیری فضای تبادل تجارب در زمینه فعالیت ‏های تخصصی مرتبط، فرصت خوبی برای شناسایی و جذب نیروی ماهر و جوان با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش چهار شرکت دانش‏ بنیان در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی شریف

پذیرش چهار شرکت دانش‏ بنیان در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی شریف