مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-19اقتصادي

متقاضیان مشاغل خانگی در نوبت دریافت وام


بر اساس گزارش ها، بیش از 95 درصد مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی به شکل ثبت محور بوده و طرح های متقاضیان مشاغل خانگی در نوبت پرداخت وام قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهل و هفتمین نشست ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و دومین جلسه ستاد در دولت سیزدهم، با حضور وزیر کار و دستگاه های عضو ستاد برگزار شد؛ جلسه ای که خروجی آن 12 مصوبه داشت و پرداخت وام به متقاضیان مشاغل خانگی و افزایش تعداد رشته های جدید مشاغل خانگی از مهمترین آنها بود.

اشتغال خانگی یکی از شیوه های موثر اشتغالزایی به شمار می رود که امروزه در بسیاری از کشورها به منبع مهمی برای درآمد خانوارها تبدیل شده است؛ افراد با کار در خانه در کنار دیگر اعضاء علاوه بر افزایش سطح درآمد و توسعه کسب و کار به افزایش رفاه و اقتصاد خانواده نیز کمک می کنند.

در حال حاضر تمرکز بر موضوع مشاغل خانگی یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ایجاد اشتغال به شمار می رود و آنطور که وزیر کار گفته 3000 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال خانگی در بودجه 1401 اختصاص یافته است.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اخیرا از معرفی طرح های متقاضیان مشاغل خانگی به بانک های عامل خبر داده و گفته است: طرح های مشاغل خانگی به ارزش 1700 میلیارد تومان به بانکها ارسال شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مشاغل خانگی در نوبت دریافت وام

متقاضیان مشاغل خانگی در نوبت دریافت وام