مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-19فرهنگي

هیروکازو کورییدا با «هیولا» برمی گردد


کارگردان نامدار ژاپنی بار دیگر در ژاپن فیلم ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، هیروکازو کورییدا کارگردان مولف ژاپنی پس از دریافت نخل طلای جشنواره کن در سال 2018 برای دله دزدها ، یک فیلم دیگر در ژاپن ساخته است.

توزیع کننده این فیلم گاگا با اعلام این خبر، دیروز افزود فیلمبرداری این فیلم با عنوان هیولا به پایان رسیده و فیلم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد.

این دومین فیلم کورییداست که بر مبنای فیلمنامه نویسنده دیگری ساخته شده و ساکاموتو یوجی نویسنده فیلمنامه این فیلم خالق فیلمنامه فیلم هایی چون درام رمانتیک پرفروش 2021 مثل یک دسته گل عاشق شدم است.

اولین فیلم کورییدا که بر مبنای فیلمنامه فرد دیگری غیر از خودش ساخته شد مابوروسی در سال 1995 بود که اوگیتا یوشیهیسا آن را بر مبنای رمانی از میاموتو ترو نوشته بود.

کاوامورا گنکی یکی از تهیه کنندگان این فیلم است که فیلم های مهمی را تولید کرده و به تازگی با کورییدا در ساخت سریال اوریجینال ماکانای: آشپزی برای خانه مایکو برای نتفلیکس همکاری کرده بودند.

این سریال قرار است از 12 ژانویه 2023 به نمایش درآید.

هنوز اسامی بازیگران فیلم جدید کورییدا اعلام نشده اما فیلم قرار است 2 ژوئن 2023 اکران شود و تنها یک عکس از آن انتشار یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیروکازو کورییدا با «هیولا» برمی گردد

هیروکازو کورییدا با «هیولا» برمی گردد