مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-19سياسي

تیراندازی در قائمشهر به سمت هلی شات ناشناس درحال تصویربرداری بود


روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران اعلام کرد صدای تیراندازی جمعه شب در قائمشهر به سمت هلی شات ناشناس درحال تصویربرداری از ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در اطلاعیه روابط عمومی سپاه کربلا مازندران آمده است: ساعت 17 روز جمعه 27 آبان ماه 1401 یک دستگاه هلی شات ناشناس در حال تصویربرداری از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قائمشهر بود که پاسداران این ناحیه با هوشیاری، اشراف و شناسایی به هنگام اقدام به تیراندازی هوایی به سمت آن برای مقابله با نفوذ، جاسوسی و هرگونه فعالیت های خرابکارانه متصور، انجام دادند.

همچنین در ادامه آورده شده است: بنابر این گزارش، آنچه برای همگان مبرهن است در راستای حفظ اقتدار و امنیت کشور هرگونه اقدامات تهدیدآمیز علیه مکان های نظامی، انتظامی و امنیتی کشور مطابق با قانون اساسی کاملاً ممنوع بوده و به شدت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در این اطلاعیه از هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی قدردانی و اعلام کرده است: دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره گیری از انواع فتنه ها و دروغ پراکنی ها در بستر فضای مجازی و وعده های دروغین و فریب قلیل جوانان ناآگاه و استفاده از ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در قائمشهر به سمت هلی شات ناشناس درحال تصویربرداری بود

تیراندازی در قائمشهر به سمت هلی شات ناشناس درحال تصویربرداری بود