مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-19اقتصادي

پشت پرده تورهای 8 تا 80 میلیون تومانی جام جهانی


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران می گوید: تور جام جهانی که با قیمت چهل یا پنجاه میلیون و حتی 80 میلیون تومان و حتی کمتر از این مبالغ تبلیغ شده است، - وجود خارجی ندارد و این نرخ ها در حقیقت پیش پرداخت و یا قسط اولیه این تورها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها دو روز تا آغاز بازی های جام جهانی 2022 در قطر باقی مانده است، اما بررسی ها حاکی از این است که استقبال از تورهای جام جهانی در مقایسه با جام های دیگر زیاد نبوده، قیمت بالای این تورها، یکی از عوامل استقبال پایین از جام جهانی 2022 اعلام شده است.

هرچند پیش بینی ها بر این بود که با کاهش نرخ بلیت پرواز قطر که از سوی سازمان هواپیمایی ایران حدوا 13 میلیون تومان اعلام شده بود، هزینه تور و سفر جام جهانی کاهش یابد، اما نتیجه پرس وجوها و بررسی ها نشان می دهد کاهش نرخ بلیت هواپیما هم تاثیر چندانی بر قیمت تمام شده تور جام جهانی در قطر نداشته است.

این موضوع را حسام قربانعلی، سخنگوی سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) هم تایید کرده و در گفت وگویی که از او در 26 آبان ماه منتشر شده، آمده است: 10 هزار صندلی برای پروازهای جام جهانی در نظر گرفته شده است که ارزان ترین قیمت بلیت یکطرفه از تهران ـ دوحه 10 میلیون تومان است، اما تا به امروز سیستم فروش بلیت نشان می دهد مردم از بلیت های قطر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تورهای 8 تا 80 میلیون تومانی جام جهانی

پشت پرده تورهای 8 تا 80 میلیون تومانی جام جهانی