مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-19اقتصادي

آخرین وضعیت تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران درباره روند تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران برای ساخت آزمایشگاه مرکزی و تجهیز و نوسازی سایر آزمایشگاه های دانشگاه توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در نشست شورای دانشگاه تهران درباره آغاز مراحل تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران برای ساخت آزمایشگاه مرکزی و تجهیز و نوسازی سایر آزمایشگاه های دانشگاه، گفت: قرار است این اعتبار از ظرفیت بودجه ای امسال که در شورای اقتصاد در حال نهایی شدن است، تأمین شود و بازپرداخت آن بر عهده دولت خواهدبود.

رییس دانشگاه تهران درباره خرید یک هتل در مشهد مقدس برای بهره برداری توسط دانشگاه تهران به همت یک مؤسسه خیریه توضیح داد: سرمایه مورد نیاز برای خرید این اقامتگاه ها حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

دکتر مقیمی افزود: با آماده سازی این فضاهای رفاهی، شاهد گسترش برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برای دانشجویان و گسترش نشاط در فضای دانشجویی خواهیم بود.

همچنین در زمینه تأمین مسکن دانشگاهیان، مذاکره برای شراکت چند شرکت داخلی و بین المللی را آغاز کرده ایم.

رییس دانشگاه تهران در بخش دیگر سخنانش، عملیاتی شدن راهبرد توسعه حرفه ای و مهارتی در دانشگاه تهران را مستلزم تأمین زیرساخت های لازم برای این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران

آخرین وضعیت تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران